top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraZnamiWesele

Dekoracje światłem - ważne!

Witam pary narzeczeńskie. To do Was skierowany jest ten post. Decydujecie się na zdobienie sali światłem? Zróbcie to z głową. Często spotykamy propozycje zdobienia sali przez menadżerów sal bankietowych. Zainwestowali w światła mnóstwo środków finansowych uzupełniając sale w potężne źródło oświetlenia. Jednakże nasuwa się pytanie, czy propozycje takiego oświetlenia są godne polecenia? Nie do końca. Domy weselne często narzucają własne oświetlenie LED za dodatkową opłatą... Czy warto jest zapłacić za usługę o której ekipa sali bankietowej nie ma zielonego pojęcia? Czy warto jest zapłacić za usługę, która w efekcie końcowym przekłada się na negatywny obraz fotografii czy filmu pamiątkowego z tego wspaniałego dnia z Waszego życia? Nie, nie warto... Jeśli zdecydujesz się już na zdobienie światłem, powierz tę rolę tym, którzy zajmują się rejestracją światła... Fotograf czy kamerzysta zna światło od podszewki i to on ma doświadczenie w pracy ze światłem. Często sale proszą o dopłatę za rozbieranie własnego oświetlenia. Nie dajcie się nabrać... Każda firma zdobiąca poradzi sobie bez rozbierania stałej instalacji. Podpisując umowę z menagerem zwróć uwagę na to, by w umowie znalazły się również wpisy umożliwiające na wykonywanie usług firm zewnętrznych. Nie pozwalajcie na monopol świadczonych usług salom bankietowym, o których nie mają zielonego pojęcia. Niech każdy robi swoje, a wszystko po to, żebyście byli zadowoleni wraz z efektem końcowym, czyli wraz z pamiątką foto czy wideo. Mam nadzieję że nie znudziłem dość rozwiniętym tekstem, ale uwierzcie w moje, dwudziestoletnie doświadczenie pracy ze światłem. Nie wszystko da się później naprawić 😉 pozdrawiam. Do zobaczyska na ślubie! 😁

133 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page